متن آهنگ روز های بهتر پازل بند
مثل تو آخه کی قشنگه
دلم واسه اون شب ها تنگه
که میزد و آروم نم بارون لای مو هات
دلم اون شب ها رو میخوادش
که میزاشتی سرت رو با عشق
روی شونه ام تا بخونم واسه چشم هات
یه کاری میکنی یه کاری کنم دنیا خبر دار شه
یه کاری کن این عشق یه عشق پرطرفدار شه
میدونی خودت هم
حال تو میتونه حال من رو بهتر کنه
میکشی تو من رو کاشکی اون چشم تو
یه نگاه به این ور کنه
من اینجا بی تو بی قرار و
تو دنبال راه فرار و
بمیرم واسه دو تا چشم هام وقتی خیسن
اگه تو بشی همه چیزم
یه کاری میکنم عزیزم
اسم ما دو تا رو توو تاریخ بنویسن
یه کاری میکنی یه کاری کنم دنیا خبر دار شه
یه کاری کن این عشق یه عشق پرطرفدار شه
میدونی خودت هم
حال تو میتونه حال من رو بهتر کنه
میکشی تو من رو کاشکی اون چشم تو
یه نگاه به این ور کنه
یه کاری میکنم دنیا خبر دار شه
یه کاری کن این عشق یه عشق پرطرفدار شه
میدونی خودت هم
حال تو میتونه حال من رو بهتر کنه
میکشی تو من رو کاشکی اون چشم تو
یه نگاه به این ور کنه
متن آهنگ پازل بند به نام روز های بهتر